Helgen

FREDAGS
På kvällen vid ca 8-9 tiden så ringer Lina och Robine mig och tvingar mig ut. Jag går ut och möter dom och sen så gick vi hem till Isabelle och tvingade henne ut. Så då var vi alla 4 ute i stan och mötte några folk på bowlingen, eller mötte och mötte vi gjorde inte ens nått typ :p Men vi va på bowlingen och gick till Nordea automaten och tryckte några gånger :p och drog hem vid halv 1. Riktigt kul hade vi! :)

LÖRDAGS
Återigen så ringer Lina och Robine mig och tvingar mig ut :p Klockan var väll 8-9 typ. Jag cyklade hem till Lina och vi var där ett tag innan vi gick ut. Vi drog ut 10 kanske och va på stan bara för att. Åt på Felini, tror jag det var. Eller robine gjorde ;) Klart polisen ska komma när vi var på väg hem och stoppa oss för ingenting, haha lina började ju nästan gråta plutten :( haha puss till er som orkade läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0