Alanya del 1

Vi beställde resan ungefär 3 veckor innan vi skulle åka. Så det var ju skönt att inte slippa vänta så länge. Efter några dagar så kom min moster och hennes man/kille på besök hos oss. Och vi berättade att vi skulle utomlands och blablabla. Så dom blev jätte sugna på att följa med. Så då blev det jag, min familj och katarina och björn som drog till Alanya tillsammans. Inte alls några speciellt roliga bilder nu men äsch. Här kommer bilder från första dagen:

Vi kom fram till flygplatsen ungefär 2-3
 



*

Planet skulle lyfta vid 5 tiden, och haha jag var skit nervös även fast jag älskar att flyga








 

Jag tror vi landade vid 9 på kvällen. Jag hade på mobilen under hela flygningen bara för att jag ville ta kort, haha badgirl :p








 
Vi kom till hotellet kl 12-1 på natten, så det blir bättre bilder från dag två. Lägger nog upp det imorgon tror jag. Haha tråkiga bilder och inte så många jag vet, men nu får det vara så! puuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0