Sommaren

Nu när jag har fått min älskade macbook tillbaka så passar jag på att uppdatera! Hela sommarlovet har jag varit utan den. Jag hade ringt och frågat nästan varje dag på sommarlovet för att kolla om den hade kommit, men nej det hade den inte. Och idag så gick jag och skulle hämta den. Så jag frågade om han visste om den hade varit klar länge? 
- Ja den blev klar innan sommarlovet hade börjat 
- Men jag ringde och frågade dig men du sa nej den är inte klar?
- Jaha men då skojade jag bara med dig
Tack för den Conny, det var jätte roligt verkligen :pp
Så jag var utan dator ett helt sommarlov i onödan KUL
 
 
Första skoldagen var helt okej, vi gjorde ingenting så det var egentligen en ovärd dag. Men jag har haft en grym sommar med mina bästaste kompisar! Vi har partajat, skrattat, badat, sena kvällar, tältat och allt sånt som man gör på sommaren. Ni får en bildbomb från sommaren!
 

haha nyktra tjejer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0