23 december

Kul att man vann på lotto osv!! Jävla skit lotto hehhehe. Var en ruta från att vinna ..vad var det.. typ 50 000 kronor eller något??. Men nejnej varför ska jag ha tur för, det existerar inte ens i min värld :-) Har iallafall nyss duschat och lagt fram alla julklappar under granen och fixat lite. Det står ett as stort paket i mitt rum och ni anar inte hur nyfiken jag kan vara ibland. Klarar INTE av att inte veta vad som händer eller om någon inte säger vad det är till mig. Kan seriöst börja gråta och tänka på det i flera timmar om jag aldrig får svar. Det kanske vissa i min klass vet :pp Lider just nu eftersom jag ej vet vad som finns i paketet så ber mami att bära ner det haha lol. Mina päron tror dock att jag har köpt något till dom vilket jag inte har och känner mig jätte taskig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0