Hej!

Tänkte bara säga att att uppdateringen kommer inte vara på topp idag. Igår när jag skulle sova så hände något med min rygg och allt bara låste sig. Jag kunde inte röra mig, jag kunde inte andas.. en enda rörelse gjorde så ont att jag nästan börja grina. Som tur var hörde mamma mig och sprang upp. Jag sa att jag inte kunde röra mig och mamma hade ingen aning om vad hon skulle göra. Antingen åka in på sjukhuset eller så fick vi vänta och se om det blev bättre. Vi valde att vänta och det har fan inte blivit bättre. Jag kan inte kissa, jag kan inte gå, jag kan knappt röra mig.. inte ens mina armar. Då vet ni hur det ligger till iallafall och förstår varför jag inte kommer uppdatera. Hoppas ni får en bättre dag än mig iallafall ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0