Måndag

Mamma kom hem med väärldens mysigaste filt till mig, helt underbar. Myser med min hund som för tillfället är väldigt gosig, vilket han inte så ofta brukar vara. Men på kvällarna och på morgonen är han så grymt mysig, snäll och lugn. Kanske är för att han är trött då. Vissa av mina kompisar tycker mest att han är skällig, morrig och tråkig men ni anar inte hur snäll han egentligen är. Haha värsta deeptalket om min hund men vafan min bästa vän ju :( Åh vill inte ens tänka på hur det blir när han inte finns längre, knappt ett år kvar eftersom han är väldigt gammal. Nej nu ska jag inte tänka på det haha ni bryr er väl inte om min hund direkt men jag gör :Ppp 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0