Scream & Shout

Förlåt för att inte bloggat på ett tag men sånt händer. Men mina föräldrar drog nyss och sa såhär:
- Frida.. vi ska åka och handla lite.. mjölk... (blinkblink)
- Mamma du vet väl att man säger så när jultomten ska komma?
Jaaa men just det vad dum jag är! Okej men vi ska kila iväg och kolla på något som är svart och stort. Det låter väl kanon va?
 
Haha seriöst orkar inte med dom. ''Svart och stort'' ''kanon''?? Är det en systemkamera jag hör eller, svar jaaa! Kan ju berätta lite om gårdagen. Isabelle och Felix kom hit och vi pratade massor, kollade på sinister vilket är en skit bra och läskig film. Vi skrek lite och jag tror inte vi gjorde så mycket faktiskt. Dom drog hem typ 12-halv 1 och då tvättade jag bort sminket och allt sånt där som är skiiit jobbigt på kvällarna. Och imorse vaknade jag typ halv 10 av min mamma som pratade med mig ↑↑↑. Nu måste jag gå ner och fixa frukost sen måste jag plugga engelska om jag får tag på någon som kan hjälpa mig, eftersom jag glömde böckerna i skolan :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0