Dag 1- Presentera mig själv + en bild på mig

Jag heter Frida Sofia Källberg, som nästan alla vet. 14 år är jag iallafall och får presenter den 1 november. Jag har gått i dans i nästan 12-13 år och vet fortfarande inte varför jag har slutat. Ida hatar mig för det. Ehm aa vad finns det mer att säga.. haha. Jag älskar mina fina vänner och min familj såklart & gillar att umgås med mina vänner. Själv tycker jag att jag är envis och blir skit lätt irriterad, haha fråga isabelle. Ellerhur isabelle? :-) Jag är också jätte rädd och ganska petig när det gäller min dator och andra saker. Om typ nån nuddar den lite hårade än vad den borde göra så tror jag den ska gå sönder. haha japp.  Jag ger heller inte så lätt upp om ni förstår vad jag menar :-)  Jag vill få bra betyg i skolan och tycker faktiskt att det går väldigt bra för mig. Stolt över nästan alla av mina betyg. Jäklar vad jag är duktig på att presentera mig själv känner jag :ppp haha tack och hej ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0