Hur blev det med att sova?

1. Hur gammal är du om fem år? 20, nästaan

2. Vem var den sista du träffade? Mamma, eller jag vetinte riktigt

3. Hur lång är du? vid 1.58 kanske??? har ingenaning

4. Vilken var den senaste film du sett? soul surfer

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? hemligt, skoja hihihi. Det var till lina och det stod: Bibliotetek

7. Var är dagens planer? klockan är 12 så igentligen sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos

10. När såg du senast din mamma? Två timmar sen kanske :-)

11. Vilken ögonfärg har du? Vet inte, kanske blå, grå, gröna, gula, orangea, rosa, turkosa. haha nej men vid blågråa ungefär!

12. När vaknade du idag? 12

13. Har du någon gång hittat en katt? ja

14. Vilken är din favoritplats? Egypten

15. Vilken plats föredrar du minst? dass :p

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus i LA skulle vara skönt!

17. Vad skrämde dig som barn? människor med ansiktsmålning, som alltid skulle hälsa på barn.

18. Vem fick dig att skratta senast? det var väll någon i familjen

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha vad är det

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? nästan alltid med tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? ibland 2 ibland 3

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? mm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota, eller på sommaren ja!

26. Är du social? ja för det mesta tycker jag :-)

27. Vilken är din favoritglass? piggelin eller ben and jerrys

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka utomlands och köpa väldigt mycket saker såklart!

29. Tycker du om Kinamat? Jaaapp!

30. Tycker du om kaffe? nej usch

31. Vad dricker du till frukost? kommer inte ihåg vad den heter, men det är nån röd slags bär dryck!

32. Sover du på någon särskild sida? nja. sträcker ut mig mycket när jag ska sova ;)

33. Kan du spela poker? nepp

34. Tycker du om att mysa? jaadå :D

35. Är du en beroendemänniska? det beror på vad

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, eller känner och känner. jag vet en som gör det

37. Vill du ha barn? ja eller kanske

38. Kan du några andra språk än svenska? ja

39. Har du någonsin åkt ambulans? nä

40. Föredrar du havet eller en pool? havet är det bästa!

41. Vad spenderar du helst pengar på? hehe det som är viktigast tror jag

42. Äger du dyra smycken? Jadå

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi

45. Vem är den roligaste människan du känner? Många av mina vänner är roliga!

46. Välj ett ärr på din kropp? jag tror jag har ett i pannan, vet inte

47. Vad har du för ringsignal? nån iphone signal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp det har jag

49. Flirtar du mycket? ;) ;)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma i mitt rum

51. Kan du byta olja på bilen? nä

52. Har du fått fortkörningsböter? flera gånger... nej det har jag inte!

53. Vilken var den senaste bok du läste? sandor slash ida

54. Läser du dagstidningen? nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? om en bra låt är på :D

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? det vet jag inte!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något om hemkunskap iallafall

59. När var du i kyrkan senast? när vi fick se våra slutbetyg, kommer inte ihåf när det var

60. Vilka personer utmanar du? dom som inte är föööör starka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0