Långt, onödigt och tråkigt

ALLMÄNT:

Har du pojkvän/flickvän? - nej

Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Nope

Har du kramat någon 2011? - Japp!!

Har du hatat någon 2011? - Hmm aa..

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011? - Yes

Är du kär nu? - Nej

I vem? -

Kan du vissla? - Ja det kan jag!

Gillar du att mysa? - Hehe jodå!

Vad har du för ögonfärg? - Vetinte typ grå/gröna

Gillar du någon just nu? - Jadå

Röker du? - Nej

Snusar du? - Nej

Knarkar du? - Nej

Är du kräsen? - Beror på vad :p

Blond/brunett? - Brunett

Stjärntecken? - Skorpion!

Husdjur? - 1 hund

Beskriv ditt hår? - slitet, brunt, tjockt

Vad har du på dig just nu? - trosor, bh, tröja, mysbyxor

Har du något i håret just nu? - tofs

Öl eller cider? - Cider

Saknar du någon just nu? - Aa

Vad är klockan just nu? - 19.05

Vad har du för status på msn just nu? - har inte msn :p

Har du fräknar? - Ja, extra mycket på sommaren :(

Cola eller Cola Light? - Cola

Favorit tv-serie? - Jersey Shore

Vilken är din favoritglass? - Ben and jerrys tror jag

Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - nä :D

Blir du full varje helg? - nej!

Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - ja

Kan man få ditt nummer? - nej, hehe ;)

Har du någon gång önskat att du var någon annan? - aaaa

Vänster eller högerhänt? - Höger


TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:

1. Har du nånsin varit kär? - Ja, typ

2. Tror du att kärlek finns? - Jadå

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - njae

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja, eller vet inte faktiskt..

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag vet inte...

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - haha nej :)

7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - Nej

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Rädd är jag inte, men tror inte jag vill!

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hmm... tror inte det :D

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej!


TIO ANTINGEN ELLER:

1. Kärlek eller pengar? - båda!

2. Cider eller öl? - Cider

3. Dag eller natt? - Natt

4. One night stand eller förhållande? - One night stand just nu ialafall!

5. Tv eller internet? - Internet!!

6. Pepsi eller cola? - Bådaaaa

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror pååå ju

9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face

10. Bilddagboken eller Facebook? - Bdb!! nej, fb :)


TIO HAR DU NÅGONSIN:

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ja

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Nej

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jaaa

4. Har du nånsin hoppat bungy jump? - Nepp

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Heheh, ja fast små saker, inte typ bilolycka utan tappat glas osv :D

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nää

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ja !

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nepp

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vetinte

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jadå


NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:

1. Har du häst? - neppp

2. Har du katt? - nej

3. Har du hund? - ja :*

4. Gillar du ormar? - nje

5. Gillar du spindlar? - naj

6. Röker du? - Nope!

7. Är du oskuld? - Yes

8. Snusar du? - Nej!

9. Har du testat droger? - Nepp

10. Max eller McDonalds? - McDonalds

11. När kramade du någon sist? - Mamma idag!

12. Saknar du någon speciell person? - ja, den frågan har redan vart..

13. Har du svårt för att bli kär? - jaa rätt så

14. När kysste/hånglade du med någon sist? - Vet inte :)

15. Ångrar du det? - Jag vet inte..

16. Är du singel? - Jaaaa

17. När fick du senast en komplimang? - Idag


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? - Nej

Hånglat med fler än 50 pers? - Haha, nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej

Gjort något riktigt dumt? - Nja inte såååå dumt

Gjort något du verkligen ångrar? - aa

Åkt ambulans? - nä

Gjort nåt olagligt? - cyklat utan hjälm, ihihihi

Blivit polisanmäld? - nej

Slagit ner någon? - Nejj

Skämts över dina föräldrar? - Jaaaa

Skämts över dig själv? - huhu ja.

Sagt jag älskar dig och menat det? - men ja.

Varit kär? - njaa

Är du ensam nu? - ja, eller hugin är här ♥

Vill du ha barn? - kanske !


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag & Isabelle, hugin

Såg dig gråta? - Måste har varit mamma...

Fick dig att gråta? - Jag fick mig själv att småglina när jag åkte på en A-brunn. måste alltid slå mig själv på armen 3 gånger hårt! Vet inte vart jag fått de ifrån, haha!

Du delade en cigg med? - röker inte!!

Skällde på dig? - hugin eller pappa


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Nej.

Kramat någon? - Jaa

Pussat någon? - nej

Köpt någonting? - ja

Sjungit? - haha ja

Saknat någon? - yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0