MONDAY

Vad heter du: Frida Sofia Källberg
Ålder: 15 
Vad gör du: svarar på allt det här, annars inget..

 
Vad längtar du till: utomlands och fint väder!
Vad händer i helgen: vet inte!
Senaste hånglet: :p.
Hände nåt mer: nej :p
Vad har du på dig: underkläder, mjukisshorts och stooor mysig tröja + täcke
Vad blir du glad av: Mina vänner och familj osv 
Vad blir du ledsen av: Många saker.. när folk dissar 
Vad ska du göra idag: Inget planerat än
Favoritsnabbmatställe: donkis
Vilken låt lyssnar du på nu: tror den heter pressure??
Vad dansar du till: Nästan vad som helst
Vem saknar du: några av min klassvänner! 
Bästa Hang-outet: haha bryggan!
Nått någon inte vet om dig: jag är en partyprisse, nejdå vet eeeej



HUR
Svarar du i telefonen: Hej det är frida, frida? eller aa hallå?
Gör du när du är kär i fel person: aldrig hänt mig
Tycker du om gul-bil-leken: jätte rolig  
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 11 kr
Mycket är klockan: halv 2 typ
Hur många kontakter har du på msn: msn är överskattat, haha man saknar det liiiite faktiskt!
Spenderar du en regnig dag bäst: Film kanske!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Lina Persson och det står: Verkligen inte
Pratar du med på msn just nu? ingen
Ringde dig senast? Mamma
Pussade dig senast? dfghjknlfr
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen faktiskt
Saknar du mest just nu? Längesen jag hörde av lina, så aa
Ska du träffa imorgon? Kanske isabelle.. eller jag vet inte :)
Sov du med senast? Huggee
Vem fick du senast sms av? Sanna Holmberg

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: Kanske när jag var liten
Druckit så du spytt: haha härligt minne
Åkt vattenskidor: nope
Åkt rullstol: jag tror det
Gjort en bakåtkullerbytta: japp
Köpt lösgodis för över 50 kr: neejee
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: haha ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0