TUESDAY

VEM

Vem är i rummet med dig? Hugin
Vem fick du senaste sms av? Sanna
Vem tänker du på nu? Haha ingen faktiskt
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mitt eget
Vem önskar du var med dig nu? Vet inte, roligt kärleksliv :p
Vem är din favoritsläkting? Majken och Wille 

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Brevid mig
Var handlar du mest? Ica kanskeee
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Vetinte!
Var åkte du senast bil? Gymmet tror jag, längesen jag åkte bil

 

VAD

Vad åt du senast? Omelett

Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa mjukisshorts

Vad är den närmaste saken som är blå? Min ficklampa
Vad har du på fötterna? Ingenting
Vad är din favorit färg? Svart, vit, korallfärg, turkost 
Vilken film såg du senast? The pact
Vad hör du just nu? Min fula dator som låter

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaa
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skogen? Njaa, kan man väll säga
Tyckt att din kusin är het? Neeje
Sovit naken? Ja, när jag var liten :)
Kört över hastighetengränsen? Nope

 

Målat om ditt rum? Japp 
Dansat framför en spegel? Everyday
Fått hicka? Jaapp
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis?  Neje
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål?  neeeeej!

Smugit ur ditt hus? Bad girl, ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Det vet jag inte :p
Hånglat med en främling? Nepp :)
Älskar eller saknar någon nu? Älskar väll min familj och vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0