BÄSTA

 Åhåhåhåh det går inte att förklara hur jävla bra det var igår. Det bästa jag har varit med om, fyfan vad grymt det var. Jag åkte dit med Sanna vid 1 och vi var framme i Solna typ 2 kanske. Vi gick runt i affärer och åt lite. När klockan börja närma sig mot 4 så börja vi gå mot friends arena. Sedan stod vi där med jennifer, tova och moa och köade i 2 timmar ungefär. När klockan var sex fick vi äntligen gå in!! Stod i kö för att komma till garderoberna och sen så var det bara att springa ner till självaste arenan där som skulle spela. Först var det inte så mycket folk men haha, det blev smockat efter ett tag. Först var det förband och när klockan var nio så kom swedish house mafia! Det var så mycket folk och jag hoppade så svettet ran och man kvävdes helt seriöst, och det enda man ville ha var vatten. Vi var omringade av kärlekspar som åt upp varandra, vi petade på folks ryggar och nöp killar på stjärten haha! Jag, caiza, sanna och linus var nästan hela kvällen, fast jag och sanna försvann efter ett tag haha. Vi pressade oss fram och fick as bra platser längre fram. Men det var så grymt roligt igår så TACK SANNA, CAIZA OCH LINUS ♥ Vill bara tillbaka :( Men lite efter 11 så var allt slut och vi fick stå i ännu en jobbig kö ut ur arenan. Jag sov hela vägen hem och duschade på en gång när jag var hemma. Somnade vid halv 3-3 och vaknade typ 2. Tack swedish house mafia, ni gjorde min kväll ett minne för livet!! ♥
 
Bilderna blev väldigt suddiga eftersom det var jätte svårt att stå stilla osv!
 
 
r
 
 
 

Kommentarer
Postat av: caiza

tack själv bästa!!!! <3

Svar: puss <3
Frida Källberg

2012-11-23 @ 22:38:35
URL: http://caizawidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0