Bild 1: En bild på mig + 5 saker om mig

1. Jag älskar att lyssna på musik. Jag lär mig en låt på några sekunder och sjunger nästan till allt även fast det låter bajs. Sjunger hela tiden här hemma för att jag vet att mina föräldrar hatar det :-)
 
2. Jag hatar när folk inte tar tag i saker. Jag vet att jag kan vara sån ibland. Till exempel skolan eller träning. Om dom säger typ: Nu ska jag ta tag i skolan!! Nu ska jag bli jätte bra i det och det! Nu ska jag skaffa gymkort och träna som fan och bli välträndad osv. Men så gör dom inte det och jag hatar sånt. Men jag hatar inte personerna, lägg märke till det. 
 
3. Jag hatar när folk skriver/stavar fel. När vissa skriver: Det är det ända eller Det ända jag vill är att sova. DET HETER ENDA. Fan, ända betyder rumpa,stjärt,bakdel eller vad man nu vill kalla det. Och så hatar jag när folk skriver vell eller vel istället för väll eller väl. DET HETER VÄL ELLER VÄLL :-) 
 
4. Mitt hela namn är Frida Sofia Källberg. Men jag vill heta Sofia eller Maja, mest Maja. Och har velat det sen jag var 5 typ. Jag skulle heta Maja för min mamma tyckte det var fint. Men så kommer min pappa och förstör det. Han ville först att jag skulle heta Annika men som tur blev det inte så för jag tycker det namnet är fult. Så kom han med förslaget med Frida. Tack pappa :pppppp
 
5. Jag är inte så feg av mig. Eller det beror på vad. Om det är höjder, skräck, olika karuseller och så.. så kan jag vara feg. Men när det gäller att träffa nya kompisar så är jag inte den som tänker: nej jag vill inte träffa dom för jag känner dom inte. Men ibland så kan jag bli så om jag har varit med folk förut men tappat kontakt och inte umgås alls med dom längre. Då kan jag bli lite tillbakadragen. Jag är även inte rädd för att träffa killar som man känner och inte känner. Jag är inte rädd för att prata och liksom komma in i en ''grupp''. Om det är något jag vill säga så säger jag det :-) 
 
Såååå, nu fick ni veta lite saker om mig. Vissa saker kanske ni redan visste och andra saker inte. Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva men det duger väll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0