Bild 3: En person jag umgås mycket med

Haha jag och Isabelle umgås konstant hela tiden. Det kanske ni märkt på bloggen att jag alltid skriver; Ska vara med Isabelle osv. Men vi är så sjukt lika... vi tycker om samma saker, vi gör samma saker, vi pratar om allt som inte ens nödvändigt eller intressant. Ibland fattar jag inte ens vad vi pratar om men ändå har vi så roligt tillsammans och vi har väll varit bästa vänner i några år, jag vet faktiskt inte hur länge hehe. Det konstiga är att vi aldrig har bråkat, det enda är typ att vi blir liiiite sura på varandra med det är bara i 5 minuter sen skrattar vi bara åt det. lol puss :-)
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, älskar dig fridis! <3

Svar:
Frida Källberg

2012-10-09 @ 18:25:15
URL: http://anderssonisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0