Lördag - Söndag

Igår kom isabelle hit som ni redan vet. Vi gjorde inte så mycket utan satt bara vid datorn och prata skype med några gammla friends. Senare mot kvällen så blev vi jävligt trötta och någonting bara hände med oss. Vi skrattade som fan åt ingenting, tror det var i en timme helt ärligt. Vi skrattade så grymt mycket !.. Och ni vet när man skrattar då det inte kommer något ljud ut ur munnen? Så var det haha! Klockan var väll 2-halv 3 ungefär. Sen blev klockan mycket och Isabelle orka inte cykla hem så hon sov kvar här :-)
 
Nu sitter jag i sängen och har planerat att jag ska plugga svenska i 3 timmar! Jag måste för det är bajs mycket :-( Men först ska jag ut med H. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0