Skoj!!

Personligt:

 

1. Ditt  namn? – Frida Sofia Källberg

2. Född? – 1997

3. Längd? – 159 kanske, nej jag vet faktiskt inte

4. Vikt? - ingenaning 

5. Smeknamn? Frizzi, Fritzel och Fiffi typ haha

6. Vad gör du på dagarna? Går i skolan, pluggar, är med vänner och gymmar

7. Hårfärg? – Ljusbrunt eller mörkblondt

8. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Alltså ja, helt okej tycker jag, inte som en modell precis men..!

9. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Lagom mycket! 

10. Lyckotal? – 6

 

Speciellt vänner/folk:

 

11. Vad heter din bästa vän? – Isabelle!

12. Hur många nära vänner har du? – Typ 6-7

13. När var du senast med någon kompis? – I helgen 

14. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? –  Neje

15. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Minns inte

16.  Vem sov senast hos dig? – Isabelle

 

Romantik:

 

17. Vill du ha ett förhållande? – Ja absolut!

18. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Lika gammal eller äldre

19. Är du kär? - Nja inte kär (:

20. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Ja

21. Tänker du mycket på utseendet hos en tjej/kille? – Inte så värst mycket, men att man ser bra ut är ju en fördel men bara den är snäll liksom.

22. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – Men jaa!

23. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – Ja det skulle jag 

24. Har du kramat motsatta könet? – Jaa

25. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? – Ja

26. Har du pussat någon i motsatta könet? – Ja

27. Har du pussat någon i medsatta könet? – Ja

28. Har du pussat den du tycker om? – Ja

29. När var ditt första hångel? – När jag var 12 

30. När var ditt senaste strul? – Oj inte så längesen, minns inte riktigt när det var

 

Tankar & skit:

 

31. Har du någon fobi? – Nja jag vet inte 

32. Har du någon allergi? – Pollen, gråbo, hasselnötter och skal på äpplen och päron 

33. Vad tänker du på innan du somnar? – Vad jag ska ha på mig, olika 

34. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Svårt att säga, om den är snäll kanske

Här ska bara tjejer svara:

35. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – Att någon tycker om mig

36. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – Mysig kväll med killen helt klart

37. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Dum fråga, båda

38. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – Ofta

Vad väljer du?

39. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Icke oskuld med åldern 13

40. Vänskap eller förhållande? – Just nu förhållande men annars båda

41. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet

42. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 13

 

Skulle du?

 

43. Kunna byta liv med någon? -Japp

44. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – 10.000 är rätt mycket... men alltså ja och nej

45. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Ja

46. Kunna sova ute på vintern? – Aldrig! för kallt

47. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? –  Oj! vet inte riktigt men där det är soligt och varmt!

48. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Aldrig

49. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nej haha jag tar bara på mig kläder som jag tycker är snygga och sköna.

50. Vad klär du dig i oftast? – Jeans och nån långärmad tröja

51. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Ja oftast

52. Klär du dig dyrt? – Nix

53. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? – Vanligt tror jag

Senaste 48 timmarna har jag?

54. Pussat någon? – nej

55. Haft sex? – Nej

56. Fått en kram av en helt okänd? – Nej

57. Ringt någon? – Ja

58. Blivit uppringd? – Ja

59. Funnit kärleken? – Nej

60. Kollat på google? – Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0