Träniing

Kom hem från gymmet för ett litet tag sedan, ska in och duscha snart. Känslan efter man har gymmat ♥♥♥ Jag tänker fan inte vara den som inte kommer i balklänningen om några år, nu jävlar!  Hehe pepptalk på bloggen :ppp Nej men vem fan vill gå runt och vara osäker på sig själv? jag blir grymt arg på mig själv som är så lat och jag blir också arg på alla andra som är lata. Peppa er själva och tänk att nu jävlar ska jag nå mitt mål! Förstår ni känslan när man når det? Att man kämpat som fan och självförtroendet blir såååå mycket bättre. Om man vill bli vältränad så får man göra någonting åt det! Strunta i vad alla andra tycker. Man vill väll hellre ha en tjej eller kille som vill bli något, än en tjej/kille som super varje helg. Förstår ni hur jag menar?  Det blir inte bättre av att sitta hemma och äta bajs typ. Det är inte så jobbigt att gå ut och gå eller springa. Man mår så bra efteråt. Jag ska nå mitt mål och det spelar ingen roll hur lång tid det tar. Haha pepptalkfrida men äsch jag mår bättre av det iallafall :p hejdå mina homies ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0