Feel again

Hejsan. Bå bättre humör idag, med tanke på inlägget igår haha. Stannade hemma idag också men känner att jag är frisk nog för att gå till skolan imorgon. Skickade nyss in ett litet arbete om min idrottslektion imorgon. Hade helt glömt bort det så panik-skrev nyss haha. Vaknade 10 imorse och satte direkt på en film. Efter filmen så blev det en till, sen en till igen. Har seriöst legat i sängen hela dagen och knappt rört mig. Så jävla seg och tom i kroppen efter min magsjuka haha. Såg ut som ett helvete efter all filmtittande så jag hoppade in i duschen för att se mänsklig ut igen hehe. Kollade på den finaste filmen jag vet, Hachiko, en vän för livet, gråter lika mycket varje gång.. helt sinnes vad jag gråter. Haha fråga Caiza!! Har förövrigt haft hicka hela kvällen. Helt förstörd ! Tappar andan varje gång jag hickar för att dom är så jävla kraftiga och stora. Obehagligt fan haha! Ska kolla på tv tills jag somnar och är redo för hur mycket jag ligger efter i alla ämnen när jag drar till skolan imorgon :-( Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0