Hej baby

Äntligeeeen är min dator tillbaka. Fan varit jobbigt utan den i 4 veckor typ.. och ni som klagar över att ni har varit utan den hela lovet ska inte säga något haha. Drog till gymmet efter en seg dag i skolan men var så otaggad och trött så blev bara en timme. Ska upp dit imorgon och kötta benen hehe, om jag har tid! Är jätte trött just nu och tänker på Johanna den jäveln som är utomlands. Fast ska ju iof till Italien om exakt en månad så ska nog inte tjuraaa. Fasiken vilken najs klassresa ändå. Trodde väl först att vi inte skulle komma längre än att grilla korv på Vasastan typ he-he så att åka till Italien är fett braa. Har nyss kommit ut ur en skit varm dusch och ska strax börja skriva lite på svenskan om jag ens orkar. Spyr bara på tanken :( Och juste herregud min uppdatering!! Haha! Fan vad dålig men det blir litt bättre nu när jag har min babyyy :-))) Nu ska jag snapchata med mina gosiga vänner och lyssna på musik. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0