I woke up with the sun

Hej på er! Stannade hemma från skolan idag eftersom jag antagligen har fått typ maginflammation. Najs. Måste ändå dra till skolan imorgon eftersom vi har nationella i SO. Varför ska jag alltid bli sjuk när det är något viktigt pågång? Orkar inteee. Träningsvärken känns i både armar och mage sen träningspasset igår. Funderar dock på om jag ska upp och träna idag eller inte? Får ångest om jag inte gör det men kanske inte är så bra att jag gör det på grund av min mage. Hmmm får se hur jag gör. Måste även plugga spanska idag eftersom vi ska prata muntligt om våran framtid typ. Herre vad kul :p Nu måste jag gå och fylla på magen med lite käk, gick väl ner 2 kilo bara inatt.. haha najs :-( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0