Onsdag

Hej! Har varit hemma från skola sen måndags så har missat några saker. Känns väl sådär haha. Stressad är jag som fan också eftersom jag är så jävla pank, hela min familj är pank, och jag har så mycket saker jag behöver fixa men har ju inga pengarrrr. Jag behöver köpa 2 klänningar.. till skolavslutningen och lärarmiddagen, jag behöver köpa ett par snygga skor (om inte två), behöver boka biljett till bråvalla och nu har dom höjt priset också BRA TACK, måste köpa en gå/spring jacka, måste köpa bikini till Italien/Barcelona och jag  måste kirra fickpengar till båda av resorna. Det är tack vare äckel spanskan som har gjort att min familj är typ fattig haha seriöst. Kan inget mer än bara klaga idag :))) Okej vi har ju pengar men det är skit irriterande att vi ska behöva betala för en jävla skit resa till Barre. Nej skoja det blir kul :) Hade inget vettigt att skriva så fick ur mig det här istället haha. Japp då vet ni !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0