Söndag

Nu är hela släkten här och alla har redan fikat klart. Själv har jag bara druckit 7 glas vatten för att jag mår illa av tanken att äta. Har inte ätit frukost heller? Förstår inte hur jag inte kan vara hungrig. Det har varit jätte fint väder hela dagen så tar nog med hunden ut på en promenad. Eller ska jag springa spåret? Hmmm haha får se hur jag gör. Gymmet hann jag inte med idag eftersom släkten kom, annars hade jag tänkt att dra dit och köra kondition. Äsch det får bli en annan dag. Är fortfarande jätte seg från kvällen igår, skrattade så himla mycket. Speciellt när vi trodde att vi blev inlåsta på toaletten fast vi inte ens hade låst. Haha fyfan så roligt. Ska snapchata med mina vänner och hoppas på att släkten drar snart så jag kan gå ut med hunden haha, positiv :)))) Imorgon har vi nationella så är typ ganska nervös inför det. Ska även stå och sälja efter skolan :( orkar seriöst inte baka. Nu ska jag gå och göra mitt, pusss ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0