Söndag

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Har gymmat hela veckan och det har faktiskt gått bra nästan varje gång. Skönt! hoppas det fortsätter så. Igår drog jag till Isabelle vid 9 och kom hem ungefär 2. Gjorde inte alls mycket utan bara tog det lugnt typ. Somnade direkt när jag la mig och vaknade 11 imorse. Åt frulle, drog till gymmet med Sanna och tränade i 2 timmar ungefär. Så nu är jag hur trött som helst men måste ändå plugga som fan. Ligger efter med sjukt mycket läxor så får lite panik hehe. Och allt måste vara klart inom 3 veckor typ eftersom vi ska till Italien snart. Herregud måste verkligen börja kolla på klänningar och allt det där också. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Fan haha. Får börja kolla nu så jag inte köper en klänning dagen innan skolavslutningen som jag gjorde förut haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0