Va är det valborg?

Har fortfarande inte fattat att det är valborg. Kanske är för att jag inte är så jätte taggad inför kvällen, men hoppas det blir roligt. Vi drar väl upp på stan för att kolla vad som händer annars så hittar vi på något annat. Fest kanske? Själv ska jag ta det lugnt med det ikväll. Får se vad kvällen har att bjuda på! Kom nyss hem från stan. Jag och isabelle drog och köpte lösnaglar, fixade lite grejer och solade (he-he). Ska om en stund börja göra i ordning mig lite så slipper jag stressa när jag väl ska ut. Kommer dra ut ganska sent ikväll bara för att mina homies inte kommer hem förens 9 :-) Sämst väder är det ute också, eller det var det. Just nu har det slutat regna som tur haha. Vill gärna slippa regn ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0