Fredag-lördag

Aaa heej:)) Tänkte berätta lite om helgen nu innan jag tar på en film med hundsällskap, mysis. I fredags gick jag i skolan till kvart i två. Gick hem och tog det lugnt ett tag, käka lite osv innan jag drog till Mårten nångång vid 7. Jag sov kvar där och gick hem runt halv 1, de va kallt jaaa. Men skönt också faktiskt. Gick till Lina när jag var på väg hem och stannade där i 2 timmar ungefär, drack varm oboy och snackade. Seeen gick jag hem och kunde äntligen duscha. Frös jätte mycket eftersom de va hur kallt som helst ute, så det var så skönt såå med en varm dusch. Tog på mig mysiskläder och gjorde inget speciellt. Senare vid 7 åkte jag och Sanna till coop för att handla godis, va hos henne och kolla på film, åt, tog det lugnt..typ det :-) Nu ligger jag i sängen och tänker inte röra mig ifrån den, den e gosig just nu haha. Är verkligen skit trött för min vecka har varit stressig. Behöver lov :(( Nästa vecka kommer också bli rätt stressig då jag har typ mer plugg än vad jag förväntade mig. Jag som trodde det skulle bli chill, men nix. Men det kommer nog gå fort, 5 dagar bara jag överlever. Men nu ska jag och hugin kolla på en film. Hoppas ni haft bra dagar för det har jaaag haft :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0