Sunday

Möblerade nyss om mitt rum, det är as svårt för jag har 6 stora jobbiga möbler som knappt går att ställa nånstans. Det blir liksom aldrig bra. Plus att mitt rum är litet, har snett tak och väggarna är cp. Skit rum haha. Meen spela roll, bara ett rum som jag sover och pluggar i ändå så. Förutom det så har jag inte gjort så mycket idag. Vaknade runt halv 11 men låg kvar i sängen till 12 och gick ner för att fixa frukost. Duschat har jag också gjort och sen har jag bara för det mesta tagit det lugnt. Gått runt osminkad i mjukiskläder och njutit haha, de eee sååå skönt. Eftersom det är söndag idag och en ny vecka imorn så ska jag plugga, like alwaysssss:)) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0