Tjaaaa

Kom nyss ut ur duschen och la mig i sängen. Följde med Lina till dollar efter skolan så någon vila blev det inte. Men behövde vissa grejer så det var lika bra att hänka på. Drog till donkisen ett tag och käka lite innan vi åkte hem. Köpte verkligen inget intressant så jag orkar inte ta kort på det. Är verkligen jätte trött och kämpade med att gå upp från sängen imorse. Men det gick till slut och tog en varm lång dusch vilket behövdes. Så det var skönt. Väntar på att paradise hotel ska börja men innan det ska jag leta efter mina skridskor eftersom vi har skridskor på idrotten imorgon. Är faktiskt tagg haha, jag älskar det. Eller jaa, det är ju roligt! Nej nu ska jag tända ljus så det blir mysispysis och varmt i rummet, sen ska jag leta efter skridskorna!! pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0