Ångest - Sakerna från Köping

Jag har ångest över mitt nationella prov jag gjorde i Fredags. Jag skulle skriva om hur det är att vara kille och tjej. Alltså hur jävla dålig får man vara, haha. Nu när jag tänker efter på vad jag skrivit vill jag bara slå mig själv och göra precis vad som helst för att skriva om det. Aaaahh dåligaste jag skrivit i hela mitt liv. Tänkte jag ens när jag skrev det? Skäms som fan, seriöst :-( Vet ej varför jag skrev det häär men blir bara så arg på mig själv :-)))))))))
 
Kom nyss ut ur världens längsta dusch, tror jag tog världsrekordet (finns det ens ett världsrekord i duschning?) Hej google :-) Anyways, tog nyss kort på det jag köpte i Lördags så det ser ni här nere ↓↓↓↓ Jag stannade hemma idag för det var en ovärd skoldag. Jag tog gå ut med hund och volleyboll eftersom det var friluftsdag. Men jag kände för att plugga och sova istället. Egentligen skulle jag dra till gymmet men jag hade ingen skjuts och orkade inte gå dit i det kalla vädret.. så det blev inget! Jag har gjort engelska hela dagen så förtjänar en paus. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0