Bilder från Lördags

Haha glömde bort bloggen som vanligt, ber om ursäkt osv :-)))))
 
De senaste dagarna då jag inte bloggat så kommer jag inte ihåg allt jag har gjort. Men i Lördags så åkte jag och mamma till Köping och letade efter några fina skoor. Kom även hem med några andra grejs så det tar jag kort på senare och lägger upp häär. Samma dag på kvällen så var vi tjejer hos Robine och dansade, (haha hur kan det vara så jävla kul?) vi sjöng, hade det bara roligt och snacka. När klockan var typ 10-11 så drog vi till stugan där födelsedagsbarnen hade ferre. Var jätte kul tills en början, sen så blev det litt för mycket och nån snubbe tog alla pengar och stack. Ingen blev på så speciellt bra humör då och kändes som att hela stugan börja gråta. Haha men det var kul iallafall :-)  Så då vet ni vad som hände i Lördags och jag hör av mig senare !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0