Black and white

Hejhej! Kom hem för ett tag sen. Var hos Isabelle och vi gjorde inget mer än att chilla vid datorn, prata och tog det litt lungt. Åt choklad för hela Sverige när jag kom hem och kollade på en film med mamma. Vi båda somnade i soffan ingefär en halvtimme, så jag kände för att gå upp till mig och sova på riktigt om ni förstår hur jag menar. Sen efter ett tag så kom jag på att jag veeerkligen behövde duscha håret. Så att sitta på huk och luta sig över i duschen är inget jag tipsar om precis. Haha satan vad tungt och jobbigt det blev efter ett tag. Men nu så! Nu är det fräscht :-) 
 
Imorn ska jag och Sanna åka till Örebro och shoppa. Åker runt 11 halv 12 så får gå upp lite tidigare så jag hinner göra i ordning mig. Måste också sova tidigt så jag ens orkar upp, är hur trött som helst nu. Det är jag varje Fredag faktiskt. Vi hörs imorn, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0