Fan

Aa hej på er. Jag är arg för jag är trött, inget funkar som det ska och jag har tråkigt :-) För några dagar sen så återställde sig min mobil helt plötsligt. Och med det menas att jag har inga bilder, inga sms, inga kontakter och alla appar är borta. Men eftersom det var några dagar sen det hände så har jag fixat tillbaka apparna och lite kontakter. Men bilderna och sms:en går ju inte att fixa tillbaka så det är hur surt som helst. Och just nu dog min mobil och hittar jag någon laddare? Nej :) Hittade iof en laddare men funkade den? Nej :) Har min bror tagit med MIN laddare till västerås? Japp det har han, och det ska han få fan för hihi. Skulle göra lax åt mig idag, lite kvällslunch. Kämpade med att få den fin, hel och klar. Gick det? Nej :) Så jag får ingen mat och ingen mobil ikväll. Så ja.. ni kan ju förstå hur mycket jag älskar mitt liv :p Nog med klagandet, jag ska ut hej !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0