Finally!

Hejsanhejsan! Äntligen lov, fyfan vad nirre. Skoldagen har varit sådär, mycket huvudvärk och kändes faktiskt som om jag hade feber den sista timmen av lektionen. Men det gick över så allt är prima nu om ni undra. Har nyss fixat käk, jag ska fanimej bli kock haha! Lyssnar på väldens bästa musik vilket är alla möjliga låtar. Ska typ också skriva ett CV ikväll och skicka in, har ju fixat ett sommarjobb:p Fan vad tråkigt men lika bra!! På lovet blir det hårdträning för min del. Nu när skolan inte stoppar en så får man passa på. Upp tidigt varje morgon och svettas, längtar haha. Så jag börjar imorgon! Kvällen består av datorn, godis och ensamhet hehe, skönt ibland faktiskt. Ha en bra fredagskväll så hörs vi säkert senare babes ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0