Goodnight

Öhh, jag har typ inget att säga egentligen. Men för att hålla lite liv i bloggen så skriver jag iallafall hehe. Stannade hemma från skolan idag men drar upp imorgon. Sovmorgon till halv 10, klagar inte! Inte för att jag behöver den där sovmorgonen egentligen då jag har sovit till 12 både måndag och tisdag :pp Har inte gjort mycket idag.. bara pluggat lite och försökte klura på matteuppgiften. Fan vad skönt det är när både ens mamma och pappa är genialiska på matte, haha seriöst tack mormor och morfar och farmor och farfar. Varför blev jag den enda i släkten som suger på matte?? Anywaysss, ska kolla runt och läsa bloggar, hänga på fb och försöka bli trött. Skulle kunna vara vaken hela natten men det är nog inte så smart. Tar nog fram en bok och läser litt, så jävla skönt att läsa ibland. Ja det här blev en hel del iallafall men jag hör av mig imorn :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0