I want you to stay

 
Ojojojoj, har inte bloggat på typ 4 dagar. Förlåt för det!
 
Skolan idag har gått rätt fort. Nationella på morgonen gick väl helt okej, jag kommer alltid på i efterhand vad jag kunde skrivit. Irriterande! Drog till gymmet efter skolan med Sanna. Orkade fan 1 timme på crosstrainern, trodde jag aldrig. Kom hem och gjorde några magövningar eftersom det suger att träna mage på gymmet. Nu är jag iallafall hur trött som helst som alla andra fredagar. Orkar knappt hålla upp ögonen haha. 
 
Imåårn ska jag och mamma till köping för att kolla på skor och kanske någon tröja om jag hittar. Hade tänkt att använda det på the partejjj som födelsedagsbarnen har he-he. Det blir säkert kul, om inte så löser det sig. Nu har jag inte så mycket mer att berätta för er, så ni får ha en bra Fredag för det ska jag ha. Ska ringa min pojkvän så vi kan mysa och kolla på film. Haha skojaaa :-( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0