Like home

Hejsanhoppsan. Haha åh nu tänkte jag på karlsson på taket ''hejsanhoppsan lillebror''. Då kan ni lista ut vad jag ska kolla på senare he-he. Meeen idag var det skola och allt det där som bara är tråkigt att veta egentligen. Men det rullade på och inget speciellt har hänt. Har inte pluggat något vilket jag ska ha gjort, eller jo! jag har gjort engelska faktiskt. Har varit så sinnes trött idag och just nu svider mina ögon för jag är så trött, varför sover jag inte för??? Det är som att jag tvingar mig själv att vara vaken typ, alltid varit så för mig. Haha känns som tvångstankar?, who knows. Men oj klockan är snart halv 12!? Det blir inge karlsson för mig inte! Måste sussaaa nu och taggar Meitek imorn. Blir inte förvånad om jag grinar haha :( Godnatt♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0