My night

Japp såhär ser min kväll ut. Roligt va? Nej men det är skönt att bara ta det lugnt ibland, speciellt när man är så trött som jag. Ska ner och poppa popcorn för det skulle sitta sjukt bra just nu och senare ska jag kolla på en film med la familia. Alltså säg någon film som vi inte har sett. Vi kollar heeela tiden och det mesta består av skräck, vi är en riktigt filmfamilj haha. Ska först gå en sväng med Hugge innan det blir alldeles föör mörkt och blir våldtagen.  Lika bra att springa så går det fortare (haha nehe??). Hatar att gå själv när det är mörkt och man kollar bakåt hela tiden för att kolla om någon verkligen är där. Uschh! Nej nu må jag gå ut! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0