New stuff

 
Det var grejerna jag köpte i Örebro med mammsen ♥ 
 
Skjuter upp pluggandet tills imorn istället, jag orkar fan inte idag. Men just nu lyssnar jag på musik och kollar runt lite på datorn. Kom ut ur världens skönaste dusch för ett tag sen så nu är mitt hår äntligen rent. Mitt hår blir flottigt på  1 dag eftersom jag duschar vaaarje dag, vilket kanske inte är så bra. Jag måste börja duscha håret mindre för det sliter att duscha mycket och så blir det ju smutsigt fortare. Not goood! Redan skola imorn och jag orkar verkligen inte, vem gör det?. Skönt att vara ledig på onsdag iallafall men kommer säkert bara gå runt och vara nervös för nationella som är dagen efter. Att skriva FÖR HAND typ 3 sidor är gaaalet. Varför kan man bara inte använda datorn så blir det mycket enklare :( Fan om nån prasslar och håller på med chipspåse eller liknande, jag dödar dig som gör det :-)))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0