Trötteeeeerrr

Nu på senaste tiden har det varit ett as fint vårväder, eller det har verkligen kännts som så. Att bara kunnat ta på sig en tunn skön jacka som skinnjacka eller någon annan. Åhh saknar våren, skönt att det inte är så långt kvar. 2 månader till så kommer den nog. 
 
Jag ska strax släcka alla lampor så jag kan sova. Eller nej såhär gör jag istället, jag slår på en film så kan jag somna till den. Det är så jäkla skönt att göra, troo mig. Borde somna ganska tidigt idag med tanke på att jag vaknade ganska tidigt imorse vilket jag inte brukar göra. Jag ska försöka vara så pigg som möjligt den här veckan för det har jag inte varit de senaste veckorna precis. Drar till gymmet någon gång efter skolan imorn för jag har varit ganska slö på det ett tag nu. Det får bli litt skärpning nu tycker jag! Nu ska jag fixa lite med mina kläder så jag slipper springa runt som ett adhdbarn imorn och inte hittar och är trött. Det är då jag alltid måste ringa min madre som vet vart allt är, förstår inte huuur. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0