we don't sleep when the sun goes down

Hejsan! Här hänger jag för tillfället och bara tar det lugnt. Ska strax slänga på mig jacka och skor och går ut med Hugin. Hade tänkt att göra det tidigare eftersom det var ett sånt vårväder. Njöt när jag cyklade hem från skolan. Snön har försvunnit och solen kom fram, ääntligen! Längtar tills man tar fram vårjackan och kan vara ute i timmar utan att dö av kylan. Inte så långt kvar iallafall! Snapchatar just nu med mina fula vänner (♥) haha älskar snapisschatiss. 
 
Ikväll blir det popcorn och film med mi amiga Isabelle. Annars vet jag inte vad mer som händer men det kommer säkert. Såå skönt att det äntligen är Fredag. Hela veckan har gått sjukt segt och varit trött konstant. Skönt att vi är lediga på onsdag nästa vecka och taggar nationella i svenska på torsdag och fredag. Det är ju snart, åååh :-( Och så ska vi söka om 14 dagar också, alltså döda mig. Eller vet ju vad jag vill gå TYP, men fortfarande nervös för det. Men det blir nog bra det där. Nu gnäller hundeeen så dax att gå ut kanske! kramis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0