When my heart is taken over

Haha tänker inte skriva att jag ska bli bättre på att uppdatera, för det kommer bli såhär 4385643917 gånger till :-)
 
De dagarna då jag inte bloggat så har det inte hänt mycket alls. I onsdags så kom Mietek och vi lyssnade på hans föreläsning. Alltså har ni chansen att lyssna på han, ta den. Det bästa jag lyssnat på i hela mitt liv, ååh så stark ♥  I torsdags och fredags var det skola som vanligt och gjorde inget speciellt. Myste med min älskling på alla hjärtans dag, skämt åsido he-he. Åt choklad för två och kollade på film med familjen. Idag vet jag inte vad jag ska göra, tar dagen som den kommer. Har bara tagit det lungt vid datorn och lyssnat på massa musik. En sak jag måste göra idag är att städa mitt rum och fixa litt. Men annars så har jag no idea. Hejsvejs !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0