Wrong jeans!

 
 
 
Sådär ja! Var ju som sagt i Örebro idag. Åkte först till Lagerhouse 157 och hittade en vanlig tröja för 100 kr. Sen så drog vi till Marieberg där jag bara köpte ett par jeans på JC. Jeansen måste jag lämna tillbaka eftersom dom gav mig fel storlek, orkar inte förklara det där. Så jag ska dit imorgon med mamma och få mina jeans med rätt storlek! Fasen vad arg jag blev när jag märkte att det var fel jeans, grina hah. Men skönt att veta att det löser sig iallafall, hoppas jag! Skit sköna byxor btw!!!! Just nu så väntar jag på min efterlängtade sallad. Hoppade över pizzan och satsade på sallad istället för att vara lite nyttig hehe. Ska fortsätta lyssna på la musica och läsa bloggar nu, hörs senare :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0