1 januari 2013

Något skåååål blev det aldrig ikväll, vi fick dissen helt enkelt. Känns bra! Kan berätta om ikväll imorgon istället för just nu så orkar jag inte. Även fast det inte är så mycket att skriva om för vi gjorde inte alls mycket. Skulle på fest tror jag men så blev det som sagt inte för ja.. ni vet varför. Nu är det iallafall 2013 vilket känns helt sjuk egentligen fast jag inte ens känner någon skillnad. Kommer inte göra någon år grejs resume eller vad det heter eftersom jag knappt kommer ihåg något. Minns knappt vad jag gjorde för 3 timmar sen, eller just ja.. stod på bron och kolla på fyverkerier med bullen. Härligt det med eller vad säger du??? haha. Jaja vi tar det som män :pPpp skoja nej det gör vi verkligen inte. Jaaaaa men har nyss kollat klart på en film = the lucky one = AS BRA. Och nu ska jag vara arg och sova och böla för en misslyckad kväll. Kramis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0