10 januari

Hejsanhejsannn! Skolan idag var sjukt seg, det har varit det hela veckan. Är redan skoltrött men imorgon är det fredag så det känns skönt iallafall. Skulle dra till ungomsmottagningen men blev ej så. Skulle också dra till gymmet idag men det får bli imorgon istället. Gymmade faktiskt igår med Sanna och några till, gick väl sådär. För mycket folk och alla ''maskiner'' var upptagna. Fan vad arg jag blev! Och nu när paradise hotel är slut har jag inget liv kvar, nej men typ. Har inget att kolla på längre efter skolan och inget att längta till vilket är huuur tråkigt som helst! Ikväll måste jag skriva en äcklig berättelse om en bild som ska vara inlämnad imorgon (??) Åhhhh orkar inte, jag klagar nu och så har vi inte ens börjat med nationella än :ppp Fast det kommer nog gå bra hehe. Aaaa men roligt inlägg hejdåå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0