11-12 januari

Igår var jag med Isabelle och Felix, skulle egentligen gymmat också men det var så sent och tänkte att jag kunde dra upp idag istället. Fast det gjorde jag inte heller för jag vaknade sent :( Men tillbaka till gårdagen! Vi var hos Felix och kollade på en skräckfilm som heter wrong turn 5, skit dålig!! Vi hängde där ett bra tag och pratade, skratta som vanligt och gjorde lite allt möjligt. Kom hem alldelles föör sent och somnade direkt. Todaayyy har jag städat rummet vilket behövdes och har tränat här hemma eftersom jag inte drog till gymmet. Träningsvärk redan haha! Nu när jag är helt utmattad så ska jag duscha och sen slå på en film :-) kraam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0