4 januari

Jag kommer senare idag göra antingen en video eller lägger upp en massa bilder från 2012. Skrev ju först att jag inte skulle göra det men jag ångrade mig. Vaknade iallafall kl 1 idag och skippade fukosten för jag har ont i magen, lingonveckaan ni vet! Var ju somsagt på dollarstore igår med Isabelle och kom hem med en hel del produkter och liknande, orkar ej ta kort på det. Direkt när jag kom hem tvättade jag bort sminket och slängde mig i sängen för jag var sjukt trött. Men så fick jag ett meddelande av Sanna att hon ville ut och gå och jag var tvungen att följa med. Gick till ungdomsmottagningen men det var stängt, lol. Somnade kl 6 imorse så ni förstår nog att jag är väldigt trött idag vilket jag har ångest över. ... Aaa då vet ni det så hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0