Best frieeeend

1. vad heter hon? Isabelle Andersson

 

2. hur gammal är hon ? 15

 

3. När träffades ni sist?  Igår

 

4. Vad har hon för hårfärg? Brunt

 

5. Brukar hon färga håret? Ja när utväxten ropar, hehe

 

6. Vilka färger har hon haft? Blondt, ljusbrunt, mörkbrunt tror jag

 

7. Vad har hon för parfym? Haha vet fan inte, hundra stycken ju

 

8. Är hon galen? CRAAAZYY GIRL 

 

9. Vad är erat bästa minne? Allt är bra fan

 

10. Har ni många minnen ihop? Ja jätte mycket!

 

11. bor hon nära dej ? 2-3 minuter ifrån kanske

 

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nope..

 

13. Är du avundsjuk på något hos henne? Ja absolut, hennes ögon går inte att missa (kär)

 

14. Vad heter hennes syskon? Jennifer och Joakim

 

15. När träffades ni första gången? Genom att webba på msn haha, annars var det typ.. vet fan inte

 

16. Vart träffades ni? Vet ej :-)

 

17. Vad går hon i för sporter? Ridning

 

18. Vad kan hon göra på helgerna? Umgås med mig, felix, rida, bajsa

 

19. Vad är hon bra på? Att skriva spontana saker typ ''gudarnas gud i himlen nu sitter jag här och du där, jag bajsar'' haha alltid. Annars så är hon bra på det mesta:D

 

20. är hon fin? Jätte fin!

 

21. Har ni pussats? Yes

 

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja ibland

 

23. Har hon fräknar? Nej det tror jag inte

 

24. Har ni kollat på film någon gång? Ja

 

25. Har ni bråkat någon gång? Nej det har vi faktiskt inte, helt sjukt egentligen. Små diskussioner ibland men efter 5 minuter är det bra igen.

 

26. Har ni sovit i samma säng? Japp

 

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Åh haha ja !

 

28. Har du sett henne gråta? Njaa, inte något seriöst gråt iallafall

 

29. Vad gjorde du då? Skrattade, för det var ett sånt cp tillfälle

 

30. Har du sett henne vara riktigt arg? Nej men hon kan få sina damputryck ibland bara :) 

 

31. Har hon sett dig gråta? Haha ja

 

32. Vad ska ni göra i sommar ? Ett tag kvar men det planerar vi senare säkert

 

33. Har du sett henne pussa någon? Nej 

 

34. Har ni pratat i telefon nångång ? Ja

 

35. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hoppas jag !!!

 

36. Älskar du henne? Såklart

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0