Cinema

Märker att statistiken sjunker nu när jag uppdaterar dåligt, förlåt men sånt händer :)
 
Äntligen Fredag och jag ska kolla på bio i Köping med Isabelle. Kvart över 6 börjar den tror jag så det blir roligt, längesen jag var på bio. Ego heter filmen och den verkar skit bra faktiskt, skriver om den sen när vi har kollat klart. Skolan idag gick ganska fort och bockade äntligen av kemi uppsatsen. Gick bra faktisk! Cyklade hem i 100 minus grader och just nu äter jag samtidigt som jag lyssnar på musik. Innan jag drar till Köping måste jag skriva klart lite uppsatser, vill bara bli klar någongång! Kommer bara fler och fler läxor hela tiden så hinner aldrig ta det lugnt. Stressigt som fan! Men hoppas ni får en bra Fredag så höres vi senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0