Idag - Igår

Idag
Hej tjockisar! Här sitter jag med glass och en film framför mig. Har nyss skrivit med härliga folk på fb och kommit fram till bra saker. Skoooja hehehe man kan inte alltid vara älskad eller hur? :-) Snart ska jag durra och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Måste nog städa mitt rum för det ser förjävligt ut haha. Jag ser också förjävlig ut pga hur arg jag har varit idag. 
 
Igår
Igår var det som sagt nyårsdagen och det var saker som var lite planerat, men som inte blev av. Så jag och Isabelle blev ensamma hela kvällen och gick ut för att kolla på alla fyverkerier på en bro. Vi gick egentligen ut för att vi skulle möta Sanna som ville hem. Men det tog hundra år för henne att börja gå iväg så vi gick runt på stan i ja.. 2 timmar kanske??. Vid tolvslaget började vi gå mot Sanna som var vid asplunds och sen gick alla hem till sig själva. Det lät kul va? det var det också :p Vi stod på bron och skrek och var arga på dissen vi fick. Men visst det var mysigt :-) Jaja vi var iallafall inte dom enda som fick en misslyckad nyår!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0