Jobbig morgon

Oj, förlåt för min usla uppdatering!
 
Alarmet ringde 07.20 imorse men kände för att sova 10 minuter till. Vaknade en timme senare och fattade inte att jag hade försovit mig. Klockan var alltså 08.30 när jag vakna, men jag trodde den var 07.30. Jag tog det lungt, segade i sängen och tänkte ''äsch jag fixar mig på 10 minuter''. Men sen såå! jag upptäckte att klockan närmade sig halv 10 och inte halv 9. Jag ringde mamma fort som satan och hör att hon säger ''nej men jag har sjukanmält dig frida'' ''varför det?'' ''jag trodde du var sjuk eftersom du sov''. Men det var skönt att få sova iallafall. Hade också pratat i sömnen med mamma? Rädd för mig själv :( 
 
Vaknade 11 och såg hur mycket snö det har kommit. Jätte tråkigt och det har snöat skit länge nu. Undra hur jag kommer upp till gymmet. Får nog gå dit, det är bra motion det också! Nu ska jag ta lite a-fil (SÅ JÄVLA ÄCKLIGT) men nyttigt hehe. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0